Přeskočit na hlavní obsah

PRÁZDNINOVÝ DENÍČEK: Návštěva Mirakula - kozy, špageťáci, čínské knedlíčky, fronty...

Hrad v Mirakulu | fotka z oficiálních stránek
  • Úplný název: Park Mirakulum
  • Nachází se: Milovice, okres Nymburk
  • Otevírací doba: 10 - 18 hodin
  • Provozní doba (červen, červenec, srpen): otevřeno denně
  • Webové stránky
Začnu tímhle: Jestli máte malé hyperaktivní prcky, kteří nevědí co se sebou, tohle je pro ně ideální místo. Vodní svět, skluzavky, houpačky, vlaky, hrady a mnohem víc... to všechno je v tomhle rozlehlém parku. Mě ovšem nejvíce zaujala Minizoo s kozami. Proč mě z celého parku zaujaly zrovna kozy a daňci? Jelikož jsem na vozíku (nebojte, touhle informací vás nebudu zahlcovat na celém blogu), byla to jediná atrakce, kterou jsem si mohla 100% vychutnat a která na mě křičela "Vyfoť si mě!". Výhoda téhle návštěvy koz a daňků je, že můžete jít k nim do ohrady, krmit a hladit je. Co se týče mé maličkosti, do ohrady jsem nemohla z důvodu schodů. Řekla jsem si "Tak ok no, tak se budu jen dívat," ale najednou k nám přišly dvě paní, co tam pracovaly a umožnily nám přístup k jiným kozičkám (dole pak budete mít fotky). Takže i já jsem z toho měla hezký zážitek. A prohlídla jsem si i ty slavné daňky.

Vrátím se a vezmu to hezky popořadě. Při vstupu do Parku si koupíte vstupenku a vaše malé mikrotečky (označení pro děti) dostanou proužek na ruku, kam musíte napsat svoje telefonní číslo proti ztrátě. Jelikož to můj bráška nechtěl na ruku, bylo mu to dáno na nohu :-D.

Bylo tam opravdu spoustu věcí, kde šprťouchlata mohla vyblbnout, ale zato tam logicky bylo pěkně narváno a do toho všeho pěkný vedro... ze všech sil jsem se snažila nebýt otrávená a docela se mi to i povedlo. Nejvíc ze všeho mě pobavil Vodní svět. Bylo to tam pěkně zařízené, chlorovaná voda a podobně. Musela jsem se ale v duchu smát při pohledu na ty lidi. Neberte mě špatně, nejsem zlý, posměvačný člověk, pouze mě to pobavilo. Hromada lidí - od špageťáků (hubeňouři) přes čínské knedlíčky (doufám, že neurážející termín pro větší lidi) a nahatá dítka po znuděný puberťáky 15+, kteří tam museli jet jen proto, aby se nenudili doma, nebo byli donuceni (do této kategorie patřím i já). Jak komické sledovat dav lidí, hlavně malých dětí, jak blbnou ve vodě. Musela jsem se tomu prostě chechtat.  

Jak to vypadalo v čase oběda? Radím vám dobře lidi, pokud jdete do Mirakula, zabalte si doma jídlo, protože jinak budete nuceni vystát hodinovou frontu u stánku se smaženým jídlem a pizzou, kterou dávají na papírové tácky. Pokud si tedy objednáte víc, jak jeden kousek pizzy, jste odsouzeni k tomu seškrabávat ingredience z jedné pizzy z tácku na kterém je druhý kousek.

Nakonec to vypadalo následovně: rodiče byli víc uřícení než samotné děti.

Jak bych to tedy zhodnotila? Za sebe řeknu, že jsem se nudila, pro prcky je to ale supr vyžití. 

***



*
 *
 *
 *
 *
 *
 *
 *
 *
 *
 *
*




Poznámka: Fotky koz a daňků jsou moje :-D.

Komentáře

  1. Vůbec jsem netušila, že něco takového existuje! To je nádhera! Hned jak se vrátím zpátky do Čech tak jedeme, já už se nemůžu dočkat. A máte moc hezký blog, těším se na další články a sleduji:)

    www.cityscape-bliss.com

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi tvé označení dětí v několika podobách.
    O tomto místě jsem vůbec netušila ale určitě se tam nebudu hned řítit, kvůli tolika lidem.

    http://untoward.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neverbální komunikace - dívejte se lidem do obličeje a tělo!

Zkoušeli jste někdy jen poslouchat, moc nemluvit a jen se dívat? Ne? Měli byste to zkusit! Určitě už jste slyšeli pojem "neverbální komunikace" (zjednodušeně mluvení tělem) - prostě komunikace, kdy nepoužíváme slova, ale spíše tělo. Člověk toho neverbální komunikací toho řekne víc než verbální a podle mého se tím lidi v dnešní moc nevšímají. Neříkám, že vůbec, to ne, - existuje spousta knížek, návodů na internetu atd. - ale pořád si toho nevšímáme dostatečně (kromě obchodníků, manažerů, právníků...) Já osobně spíš poslouchám, než povídám, víc toho vyčtu. Bohužel, když už mluvím, zapomínám se koukat na člověka celkově, což není dobrý... Když bych měla odběhnout od těla a vzít to nahoru, k obličeji, mají jisté mikro-výrazy . Prostě mini-výraz který vám proletí obličejem strašně rychle. Snažím se to pozorovat, ale není to jednoduché. Teď budu dělat malinko reklamu a řeknu, že mi s tímhle značně pomohl seriál Anatomie lži . Výhradně seriál o neverbální komunikaci, pře

Závislost je mrcha, svoboda zas nevěrnice

Víte, v partnerských vztazích je nevěrnice mrcha, ale v tomto případě se nebudu bavit o vztazích. Závislost je tou hnusnou zmijí. A teď nemluvím pouze o drogách, alkoholu, sexu… Řeč je o pomoci. Co tím myslím? No… když jste na vozíku, tak na téhle výpomoci jste více či méně prostě závislí. Omluvte moje opakování slov, ale jinak to prostě nejde. Toto téma ve mně rezonuje, řekněme, od ledna. Když nemám přizpůsobené prostředí, jsem, mírně řečeno, v háji. Odkázaná na pomoc jedné nebo více osob. Ostříhání nehtů, doprava do školy, překonání schodů, dopomoc v bariérové sprše, popřípadě v dostání se do vany. To je jen zlomek toho s čím já, potřebuji „helpnout“. Je to na dvě věci. Proto vidím svobodu jako tu, která střídá „partnery“. Je nestálá, vzácná, lidi si jí dost neváží. Člověk, který není omezen svým tělem nemusí hledat asistenta, když chce někam jet nebo letět, nemusí kontrolovat nafouklá kola, píchlé duše. Sakra nemusí ani hledat bezbariérový byt, dělat si starosti bezbariérový

Týrání a krev schováno za "krásné" kožichy. Problém zvaný kožešinové farmy

Křižanovice 06-2015 (foto:  Obránci zvířat ) Tímto mini-článkem bych vám chtěla dát vědět o problémech kožešinových farem a s případnými peticemi proti nim. Podle mě by se těmto "mučícím budovám" mělo radikálně zamezit. Aktuální problém řeší v poslední době i samotní poslanci...