Přeskočit na hlavní obsah

PRÁZDNINOVÝ DENÍČEK: Stará hospoda - dobře se najezte a mrkněte se třeba na Einsteina

Stará hospoda, Doubice | foto z oficiálních stránek

  • Název restaurace / penzionu: Stará hospoda
  • Hodnocení na internetu: 4,4 *
  • Nachází se: Doubice, okres Děčín
  • Otevírací doba restaurace: denně od 9 do 24 hodin
  • Webové stránky
Takže jsme si před pár dny udělali další výlet  do Doubice, konkrétně do Staré hospody. Co vám budu vyprávět, moc se mi tam nechtělo. Bylo mi jen řečeno, že tam jsou jakési sochy - "To je super." Vyrazili jsme ještě před obědem, takže jsem byla otrávená ještě víc... plus jsem si nevzala mého kámoše, známého pod jménem Kinedryl, takže...

Naše famílie přijela do cíle a světe div se - bylo mi zle a chtěla jsem odjet domů. Jen stěží jsem si objednala grilovaný hermelín s brusinkami a hranolky. Při čekání jsem usrkávala pomerančový džus a neochotně poslouchala německé důchodce, kterých byla plná hospoda. Obsluha nic méně i při takovém návalu byla velmi milá. Pravděpodobně to byl nějaký výjezd.

Obsluha nám donesla objednané jídlo a něco vám řeknu - takhle dobře jsem se v restauraci dlouho nenajedla! Bylo to opravdu výborné. Díky bohu, moje brusinky nebyly sušené (věřte mi, také jsem v restauraci zažila - nazvala bych to přinejmenším nedobré). Hermelín byl sice jenom jeden, zato kvantum hranolek. Na talíři, vedle hermelínu jsem ještě měla takzvané "chilli vlasy," což, jak jsem si zjistila, se používá jako dekorační prostředek na různá jídla, dá se jíst a mírně pikantní chuť. :-D. Mě to ale nějak nevyhovovalo, proto jsem tyhle vlasy přesunula s dovolením na druhý talíř.

Chilli vlasy | foto z KRÁLOVSTVÍ CHUTÍ
Po jídle jsme si všichni vyrazili prohlédnout okolí restaurace, kde byly již zmíněné dřevěné sochy. Od dinosaurů přes klasického Boba a Bobka po, například, mini-Einsteina. Prostě všechny různé postavičky a zvířata (níže jsou mé fotky).

Jak bych to tedy závěrem zhodnotila? Na výlet se mi moc nechtělo, ale náladu mi zlepšilo jídlo v téhle hospodě. Proto jenom vřele doporučuji, pokud nechcete zrovna vařit a chcete něco příjemného.

Byli jste ve Staré hospodě? 

***

























Komentáře

  1. Máš krásné tipy na výlety, určitě si je pročtu, potřebuju nějakou inspiraci ! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neverbální komunikace - dívejte se lidem do obličeje a tělo!

Zkoušeli jste někdy jen poslouchat, moc nemluvit a jen se dívat? Ne? Měli byste to zkusit! Určitě už jste slyšeli pojem "neverbální komunikace" (zjednodušeně mluvení tělem) - prostě komunikace, kdy nepoužíváme slova, ale spíše tělo. Člověk toho neverbální komunikací toho řekne víc než verbální a podle mého se tím lidi v dnešní moc nevšímají. Neříkám, že vůbec, to ne, - existuje spousta knížek, návodů na internetu atd. - ale pořád si toho nevšímáme dostatečně (kromě obchodníků, manažerů, právníků...) Já osobně spíš poslouchám, než povídám, víc toho vyčtu. Bohužel, když už mluvím, zapomínám se koukat na člověka celkově, což není dobrý... Když bych měla odběhnout od těla a vzít to nahoru, k obličeji, mají jisté mikro-výrazy . Prostě mini-výraz který vám proletí obličejem strašně rychle. Snažím se to pozorovat, ale není to jednoduché. Teď budu dělat malinko reklamu a řeknu, že mi s tímhle značně pomohl seriál Anatomie lži . Výhradně seriál o neverbální komunikaci, pře

Závislost je mrcha, svoboda zas nevěrnice

Víte, v partnerských vztazích je nevěrnice mrcha, ale v tomto případě se nebudu bavit o vztazích. Závislost je tou hnusnou zmijí. A teď nemluvím pouze o drogách, alkoholu, sexu… Řeč je o pomoci. Co tím myslím? No… když jste na vozíku, tak na téhle výpomoci jste více či méně prostě závislí. Omluvte moje opakování slov, ale jinak to prostě nejde. Toto téma ve mně rezonuje, řekněme, od ledna. Když nemám přizpůsobené prostředí, jsem, mírně řečeno, v háji. Odkázaná na pomoc jedné nebo více osob. Ostříhání nehtů, doprava do školy, překonání schodů, dopomoc v bariérové sprše, popřípadě v dostání se do vany. To je jen zlomek toho s čím já, potřebuji „helpnout“. Je to na dvě věci. Proto vidím svobodu jako tu, která střídá „partnery“. Je nestálá, vzácná, lidi si jí dost neváží. Člověk, který není omezen svým tělem nemusí hledat asistenta, když chce někam jet nebo letět, nemusí kontrolovat nafouklá kola, píchlé duše. Sakra nemusí ani hledat bezbariérový byt, dělat si starosti bezbariérový

Týrání a krev schováno za "krásné" kožichy. Problém zvaný kožešinové farmy

Křižanovice 06-2015 (foto:  Obránci zvířat ) Tímto mini-článkem bych vám chtěla dát vědět o problémech kožešinových farem a s případnými peticemi proti nim. Podle mě by se těmto "mučícím budovám" mělo radikálně zamezit. Aktuální problém řeší v poslední době i samotní poslanci...