Přeskočit na hlavní obsah

Film "xXx: Návrat Xandera Cage": Chcete sjet vlnu na motorce, nebo skočit z letadla bez padáku? Jděte za Vinem


  • Originální název: xXx: The Return of Xander Cage
  • Žánr: Akční / Dobrodružný / Thriller
  • Délka: 1h 47min
  • Režie: D.J. Caruso
  • Scénář: F. Scott Frazier
  • Hrají: Vin Diesel, Samuel L. Jackson, Deepika Padukone, Tony Jaa, Donnie Yen, Nina Dobrev, Ice Cube, Ruby Rose, Toni Collette a další...
  • Hodnocení ČSFD: 48 %
  • Hodnocení IMDb: 5,2/10
  • Premiéra: 19. 1. 2017


Nejsem si úplně jistá, zda jsem viděla předchozí filmy ze série xXx, ale klidně vám řeknu... nehorázně jsem se pobavila. Hlášky a vtipné scény u mě zachránily momenty, co se tak úplně nepovedly. Například sjíždění vlny na motorce, kulka vystřelená díky mezeře mezi prsty, nebo seskok z letadla úplně bez ničeho. Kdo by tomu uvěřil? Ale to k těmhle filmům asi patří. Takže jestli chcete některý z těchto zážitků zažít, rozhodně zavolejte Vina Diesela. Nic ve zlým, ale zvládneš to i líp, Vine.

Proč jsem se na tenhle snímek dívala, když jsem neviděla předešlé? Jednoduše mě nalákala Nina Dobrev, kterou mám velice ráda. Po shlédnutí traileru mi proběhlo hlavou, že tam její scény nebudou za nic moc stát a že si ji moc neužiju. Opak je ale pravdou - Nina tam házela skvělé hlášky a hrála stejně dobře, jako jindy. Ano, na akčňák mě nalákala vedlejší herečka a ne hlavní herec s rameny vypracovanými, jako Herkules. Diesel je skvělý herec, nemluvě o tom, že je to kus chlapa. Nicméně by asi nestačil na to, aby mě na xXx nalákal...

Stručně a jasně? Některé akční scény byly až přehnaně neuvěřitelné a konec nedomyšlený. Táhly to spíš vedlejší postavy, než ta hlavní. Ale abych Vinovi nekřivdila, tak je to sympaťák se svaly, ale všichni moc dobře víme, že byly role, kde se předvedl daleko víc. Je to pro diváky, co nejsou bůh ví jak nároční a chtěj si oddechnout, namísto logického uvažování.  Mě se to zdálo vtipné, jiným zase plytké... to si musíte rozhodnout sami. A pro pána, málem bych zapomněla zmínit, že ve snímcích takového typu a navíc s tímto hercem, nesmí chybět sexy ženský a neporazitelnost.

Viděli jste tenhle film? Co na něj říkáte? Níže naleznete mé hodnocení :-)

---

TRAILER + VIDEO Z NATÁČENÍ




HODNOTÍM:
3 / 5*




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neverbální komunikace - dívejte se lidem do obličeje a tělo!

Zkoušeli jste někdy jen poslouchat, moc nemluvit a jen se dívat? Ne? Měli byste to zkusit! Určitě už jste slyšeli pojem "neverbální komunikace" (zjednodušeně mluvení tělem) - prostě komunikace, kdy nepoužíváme slova, ale spíše tělo. Člověk toho neverbální komunikací toho řekne víc než verbální a podle mého se tím lidi v dnešní moc nevšímají. Neříkám, že vůbec, to ne, - existuje spousta knížek, návodů na internetu atd. - ale pořád si toho nevšímáme dostatečně (kromě obchodníků, manažerů, právníků...) Já osobně spíš poslouchám, než povídám, víc toho vyčtu. Bohužel, když už mluvím, zapomínám se koukat na člověka celkově, což není dobrý... Když bych měla odběhnout od těla a vzít to nahoru, k obličeji, mají jisté mikro-výrazy . Prostě mini-výraz který vám proletí obličejem strašně rychle. Snažím se to pozorovat, ale není to jednoduché. Teď budu dělat malinko reklamu a řeknu, že mi s tímhle značně pomohl seriál Anatomie lži . Výhradně seriál o neverbální komunikaci, pře

Závislost je mrcha, svoboda zas nevěrnice

Víte, v partnerských vztazích je nevěrnice mrcha, ale v tomto případě se nebudu bavit o vztazích. Závislost je tou hnusnou zmijí. A teď nemluvím pouze o drogách, alkoholu, sexu… Řeč je o pomoci. Co tím myslím? No… když jste na vozíku, tak na téhle výpomoci jste více či méně prostě závislí. Omluvte moje opakování slov, ale jinak to prostě nejde. Toto téma ve mně rezonuje, řekněme, od ledna. Když nemám přizpůsobené prostředí, jsem, mírně řečeno, v háji. Odkázaná na pomoc jedné nebo více osob. Ostříhání nehtů, doprava do školy, překonání schodů, dopomoc v bariérové sprše, popřípadě v dostání se do vany. To je jen zlomek toho s čím já, potřebuji „helpnout“. Je to na dvě věci. Proto vidím svobodu jako tu, která střídá „partnery“. Je nestálá, vzácná, lidi si jí dost neváží. Člověk, který není omezen svým tělem nemusí hledat asistenta, když chce někam jet nebo letět, nemusí kontrolovat nafouklá kola, píchlé duše. Sakra nemusí ani hledat bezbariérový byt, dělat si starosti bezbariérový

Týrání a krev schováno za "krásné" kožichy. Problém zvaný kožešinové farmy

Křižanovice 06-2015 (foto:  Obránci zvířat ) Tímto mini-článkem bych vám chtěla dát vědět o problémech kožešinových farem a s případnými peticemi proti nim. Podle mě by se těmto "mučícím budovám" mělo radikálně zamezit. Aktuální problém řeší v poslední době i samotní poslanci...